zapisz30akcja

,, Ciepło, cieplej... ciepłownia''

 

W ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjno- edukacyjnej ,,Misja- emisja'' finansowanej ze środków NFOŚiGW organizowana jest inicjatywa ,, Ciepło, cieplej, ciepłownia''- Dni Otwarte Ciepłowni.

Ponad połowa mieszkańców Polski nie korzysta z miejskich sieci ciepłowniczych, wykorzystując do ogrzania swoich domów i mieszkań małe kotłownie bądź instalacje grzewcze, negatywnie oddziałujące na środowisko.
By pokazać mieszkaÅ„com, jakie zagrożenia wynikajÄ… z niskiej emisji, a z kolei, jakie korzyÅ›ci niesie przyłączenie siÄ™ do sieci ciepÅ‚owniczej. W ramach kampanii informacyjno- edukacyjnej ,,Misja- emisja’’ zapraszamy do udziaÅ‚u w ogólnopolskiej inicjatywie „CiepÅ‚o, cieplej…ciepÅ‚ownia!” i zorganizowania Dni Otwartych CiepÅ‚owni, których tematem przewodnim bÄ™dzie niska emisja.


Celem imprezy jest zwrócenie uwagi mieszkańców miast na problemy niskiej emisji i zachęcenie ich do skorzystania z bardziej przyjaznego środowisku źródła ciepła w porównaniu z ogrzewaniem indywidualnym z wykorzystaniem przestarzałych pieców.
Wszystkie ciepÅ‚ownie, które przyłączÄ… siÄ™ do akcji, otrzymajÄ… materiaÅ‚y edukacyjno-promocyjne (komiks „Dymski kontra dymony” oraz biuletyn informacyjny nt. niskiej emisji), a ich dziaÅ‚ania zostanÄ… opisane na portalu www.misja-emisja.pl. W miarÄ™ możliwoÅ›ci w Dniach Otwartych może wziąć również udziaÅ‚ również bohater komiksu, a jednoczeÅ›nie ikona kampanii „Misja-emisja” – Dymski, co dodatkowo podniesie ich atrakcyjność.


Każda ciepÅ‚ownia bÄ™dzie odpowiedzialna za przygotowanie Dni Otwartych CiepÅ‚owni i ich program. W ich ramach mogÄ… odbywać siÄ™ m.in. akcje edukacyjne, konkursy (mogÄ… być oparte o regulaminy konkursów zwiÄ…zanych z niskÄ… emisjÄ…, dostÄ™pne na stronie projektu www.misja-emisja.pl), happeningi, gra miejska (np. oparta na scenariuszu gry realizowanej w ramach kampanii „Misja-emisja”) itp.


Inicjatywa jest częściÄ… ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej na rzecz przeciwdziaÅ‚ania niskiej emisji pn. „Misja-emisja”, dofinansowanej ze Å›rodków Narodowego Funduszu Ochrony Åšrodowiska i Gospodarki Wodnej. KampaniÄ™ realizuje firma Abrys.

Cel inicjatywy to zwrócenie uwagi mieszkańców miast na problemy niskiej emisji, zachęcenie mieszkańców do przyłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej i promocja działań lokalnych ciepłowni.

Osoba do kontaktu:
Maria Heimann
sekretariat projektu „Misja-emisja”
m.heimann@abrys,pl 

 

Archiwum aktualności

2023 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2022 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2021 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2020 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2019 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2018 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2017 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2016 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2015 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2014 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2013 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2012 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2011 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2010 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2009 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2008 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2007 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2006 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2005 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2004 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2003 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

2002 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12